Fotografia produsului: SSD MSI Spatium M450 500GB PCI Express 4.0 x4 M.2 2280, are caracter informativ si poate sa difere de produsul real sau sa contina accesorii neincluse in pachetul standard al produsului. Specificatiile tehnice ale produsului au caracter informativ in conformitate cu datele trimise de Producator, Furnizor sau reprezentantii acestora si pot contine erori de operare ce pot fi schimbate fara instiintare prealabila, neconstituind obligativitate contractuala. Acestea sunt valabile si pentru produsul: SSD MSI Spatium M450 500GB PCI Express 4.0 x4 M.2 2280. Echipa noastra de documentare a produselor face eforturi permanente pentru a elimina in proportie cat mai mare eventualelor erori si inadvertente care in mod inevitabil pot intervenii in procesul de documentare. Echipa noastra de documentare a produselor face eforturi permanente pentru a elimina in proportie cat mai mare eventualelor erori si inadvertente care in mod inevitabil pot intervenii in procesul de documentare. Produsul SSD MSI Spatium M450 500GB PCI Express 4.0 x4 M.2 2280 beneficiaza de garantia specifica acordata de Producator, Furnizor sau reprezentatul acestuia. Pretul produsului include TVA si Timbrul Verde acolo unde acesta se percepe. Pretul nu include taxele de transport. Mai multe detalii despre modalitaea de cumparare si livrare gasiti in sectiunea Cum Cumpar.
Acest produs poate fi achizitionat folosind 192 puncte de fidelitate.
Vezi detalii.
Returul Produselor:
Returul produselor se supune Ordonantei nr.34/2014: Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv in termen de 14 zile de la primirea produsului.
Returnarea produselor se poate face prin orice firma de curierat preferata de client respectand pasii mai sus mentionati. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare.
Se completeza formularul de retragere din contract si se trimite la adresa retur[at]prostore.ro. Formularul de retragere din contract il gasiti aici.
Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, accesoriile si consumabilele aferente, adica acestea sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum, softul sa nu fi fost modificat sau adaugate noi softuri. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 100% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor.
Denuntarea de contract se face numai in scris. Returul produselor se supune acestei legi numai pentru produsele care sunt livrate clientilor prin curierat rapid, comenzile care au fost ridicate de la sediul nostru sau livrate de firma noastra direct la clienti prin intermediul personalului propriu nu sunt considerate comert la distanta, intrucat pot fi vizualizate, verificate si acceptate personal, ca si corespunzatoare cu scopul si nevoile clientului.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate; cutia nedeschisa; cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:
Licente Software;
Licentele OEM activate (licente preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop);
Extensii de garantie; Produse care au fost livrate electronic (licente antivirus, aplicatii software, jocuri, e.t.c. livrate prin link de download, cheie de activare, e.t.c.);
Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii si de igiena personala (Casti, produse de ingrijire personala s.a.);
Imprimante sau multifunctionale ale caror consumabile au fost desigilate;
Echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;
Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (Ex: Servere non standard);
Produse de bucatarie daca nu sunt sigilate (tacamuri, produse de servit, e.t.c.);
Electrocasnice mici folosite sau cu urme de uzura sau desigilate (masini de tocat, aspiratoare, mixere, masini de facut paine, roboti de bucatarie, storcatoare de fructe-legume, mixere si blendere, expresoare, rasnite, masini de gatit, fiare de calcat care au fost incarcate cu apa);
Becuri, lanterne, prelungitoare, baterii, acumulatorii si incarcatoarele doar daca sunt sigilate.
Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.
Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.
Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre componentele achizitionate de pe acest site si cele pe care le detineti sau urmeaza sa le achizitionati din alte surse, precum si erorile clientilor in alegerea sau identificarea a produselor sau codurilor pe site nu fac obiectul responsabilitatii S.C. Pronet Computers Comimprest SRL
Produsele primite defecte:
In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs functional cu condita notificarii in scris in termen de 48 de ore de la primirea produsului sau prezentarea cu acesta la sediul nostru.
Pentru a putea achizitiona un produs si sa-l achitati online cu cardul trebuie sa urmati 3 etape:
1. Adaugati produsul in cos.
2. Introduceti datele dvs.
Aceste informaÈ›ii sunt necesare pentru procesarea corectă È™i eficientă a comenzii plasate de către dumneavoastră. Introducerea datelor personale se face utilizând o conexiune criptată SSL pe 128 biti. Mai multe informaÈ›ii sunt disponibile în rubrica "Cât de sigur este pentru mine să plătesc online?". InformaÈ›iile personale nu sunt transferate către alte terÈ›e părÈ›i, nici de către prostore.ro, nici de către Banca Transilvania. AveÈ›i grijă să completaÈ›i formularul corect È™i să indicaÈ›i persoanele la care se va face facturarea È™i livrarea. Adresa de e-mail are importanță extremă deoarece informaÈ›iile legate de comandă È™i produsele comandate vor fi transmise via e-mail. O adresă de e-mail incorectă încetineÈ™te întregul proces de comandă a produsului. Mai mult de atât, prostore.ro È™i Banca Transilvania nu vor putea să vă contacteze È™i să vă informeze asupra stării comenzii dvs.
3. Introduceti datele despre credit/debit card
Daca ati ales metoda de plata "Card credit/debit" este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra. Pentru platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) este folosit sistemul "3-D Secure" elaborat de aceste organizatii care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele Bancii Transilvania,aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. In plus, "3-D Secure" este un sistem de autentificare a identitatii posesorilor de carduri in mediu electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor si se desfasoara numai pe serverele Visa sau MasterCard, dupa caz. Sistemul "3-D Secure" permite efectuarea de cumparaturi on-line cu orice card emis sub licenta Visa sau MasterCard, inclusiv cele de debit si cele electronice Maestro si Visa Electron. Sunt acceptate si cardurile virtuale emise de aceste organizatii.
Dacă tranzacția prin card a fost reușită, următorul ecran vă mulțumește pentru comanda pe site-ul nostru și vă oferă informațiile relevante pentru comandă. Aceste informații le veți primi de asemenea prin e-mail.
Politica de securitate
Cât de sigur este pentru mine să plătesc online?
Produsele de pe acest website sunt comercializate on-line prin intermediul serviciilor de plati on-line oferite de Banca Transilvania. Riscurile asociate unei plati on-line sunt:
Datele personale introduse de dumneavoastra pentru completarea comenzii sa intre in posesia unor terte parti si sa fie abuziv folosite – Prostore.ro si Banca Transilvania garanteaza securitatea sistemelor sale informatice. Cititi "Politica de confidentialitate Banca Transilvania" si "Politica de confidentialitate Prostore.ro" pentru mai multe informatii despre subiect.
Datele dumneavoastra in cazul platilor prin card bancar, numar de card, data expirarii, etc. sa intre in posesia unor terte parti si sa fie abuziv folosite. In cazul sistemului "3-D Secure" aplicat de catre PlatiOnline pentru plata cu carduri Visa sau MasterCard, nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici-un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele PlatiOnline, aceastea fiind direct introduce in sistemele Visa sau MasterCard, dupa caz. In plus, in cazul in care cardul dumneavoastra a fost emis de catre o banca certificata in sistemul "3-D Secure", autorizarea tranzactiei se face doar dupa autentificarea dumneavoastra in acest sistem – introducerea unui cod/parola secreta stiuta numai de dumneavoastra , similar codului PIN la tranzactiile de la ATM. Cititi "Verified by Visa" si "SecureCode" pentru detalii complete legate de sistemul "3-D Secure".
Livrarea produselor se face conform optiunii Dumneavoastra in momentul lansarii comenzii.
Produsele comercializate prin intermediul site-ului www.prostore.ro sunt noi, in ambalajul producatorului. In momentul livrarii sunt insotite de Factura Fiscala si Certificat de Garantie.
Modalitatile prin care puteti intra in posesia comenzii dvs. sunt:
Ridicarea produselor de la sediul nostru.
Puteti ridica produsele comandate de la sediul nostru, iar plata o puteti face in numerar sau cu cardul. Optional, produsele pot fi testate la sediul nostru si, la cerere va putem asigura montarea sau asamblarea diverselor componente sau a calculatoarelor. Acest serviciu este GRATUIT. De asemenea ridicarea produselor de la sediul nostru nu constituie comert la distanta, respectiv nu puteti beneficia de dreptul de denuntare in 14 zile. Va rugam sa verificati produsele la ridicarea lor in prezenta personalului nostru, fiind obligatia Dumneavoastra sa nu semnati de primire pana la testarea corespunzatoare a produselor.
Livrarea produselor in Bucuresti
Livrarea produselor se face GRATUIT daca valoarea produsului (produselor) depasesc 500 Lei. In limita a 10 Kg. Pentru coletele care depasesc 10 Kg se va percepe o taxa de 1.45 lei pe Kg pentru diferenta de greutate (Ex: Coletul are 12 Kg se va plati 2.9 lei in plus pentru cele 2 Kg care depasesc limita de 10Kg).
Daca valoarea comenzii este sub 500 Lei se va percepe o taxa de transport de 15 RON.
Livrarea produselor inTara
se face GRATUIT daca valoarea produsului (produselor) depaseste 1500 Lei si nu depasesc 10 Kg.
Magazinul nostru foloseste serviciile de curierat rapid ale firmei FAN Courier Express. Costul transportului este de 25 RON pentru colete pina in 10 KG si 1.45 RON pentru kilogramele suplimentare. Daca localitatea Dvs. nu se afla in raza de acoperire teritoriala a firmei FAN Courier Express se va percepe un cost suplimentar de 1.45 lei pentru fiecare Km suplimentar.
Termenul de livrare a produselor de la data primiri comenzi este de maxim 1-10 zile lucratoare. (Pot exista cazuri abolut izolate, independente de vointa noastra in care termenul de livrare sa fie mai mare de 72 ore).
Societatea noastra nu vinde si nu livreaza in afara Romaniei.
In cazul in care doriti sa efectuati modificari sau sa anulati comanda va rugam sa ne contactati la numarul de telefon: 0720.212.212 sau pe e-mail: [email protected]
Ai cumparat sau primit acest produs? Spune si altora parerea ta.
PROstore utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a oferi o experienta de navigare cat mai buna, prin personalizarea continutului PROstore si a anunturilor pe care le afiseaza, pentru a dezvolta functii noi social media si pentru a analiza traficul website-ului. De asemenea, PROstore ofera aceste date partenerilor sai (retele sociale, de analiza a infromatiilor, de publicitate) care le pot combina cu alte informatii obtinute de ei direct sau indirect. In sectiunea Politica de cookies aflati mai multe despre cookie-uri, inclusiv despre retragerea acordului. Prin continuarea navigarii pe website-ul nostru, sunteti de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.
Ai cumparat sau primit acest produs? Spune si altora parerea ta.