Luni-Vineri 10:00 - 19:00

Garantia produselor - PROstore

Garantia Produselor:  
 
  •      Toate produsele comercializate de catre magazinul nostru online sunt noi, in ambaljul original si beneficiaza de conditii de garantie conforme cu legislatia romana in vigoare (OUG 21/1992, Legea 449/2003 si OUG 174/2008).
  •        Perioada de garantie a produselor este cea afisata pe site la fiecare produs si inscrisa in Certificatul de garantie. 
  •        Certificatele de Garantie  sunt emise de SC. Pronet Computers Comimprest SRL. si de producator/importator. 
  •        In cazul produselor care au Certificat de garantie emis de producator/importator, acestea vor fi trimise numai in centrele de service mentionate pe acel certificat conform procedurilor inscrise in acel certificat.
  •        In cazul in care certificatele de garantie sunt emise numai de compania noastra, clientii vor apela la centrul nostru de service situat in Str. Trei Scaune nr.12, sector 2, Bucuresti Telefon: 0720.212.212 in intervalul orar: 10:00 – 17:00 sau prin email la adresa [email protected].
  •        Garantia se va face in maxim 15 zile calendaristice. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.
  •        La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului impreuna cu accesoriile aferente si o copie de pe Factura fiscala si Certificatul de Garantie. Recomandam ca produsele in cazul trimiterii cu o firma de curierat sa fie puse intr-un ambalaj corespunzator pentru a prevenii deteriorarea lor pe timpul transportului.
  •      In cazul produselor neconforme trimise de dumneavoastra costul integral tur-retur al produselor va fi suportat de firma noastra. Daca neconformitatea produselor nu face obiectul garantiei (produs functional, prezinta urme de lovituri, manipulare defectuoasa, socuri electrice, e.t.c) costul aducerii la conformitate va fi suportat de catre client, inclusiv costul transportului tur-retur.
  •       Nu fac obiectul garantiei produsele care au etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS etc. precum si produsele la a caror instalare  s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori alte programe decat cele originale cu licenta. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei. Ne rezervam dreptul de a refuza preluarea unui produs in service daca nu se poate face dovada ca programele instalate sunt licentiate.
  •       Produsele care nu pot fi reparate sau inlocuite cu alte produse cu performante similare vor fi stornate. Clientului i se va restitui contravaloarea produsului conform facturii de stornare.
  •       Contravaloarea produselor va fi returnata intr-un cont bancar.
  •      Produsele neridicate din service in maxim 3 luni de la receptionarea produsului sunt considerate abandonate si vor intra in posesia noastra.
  • Distribuie pe:
Ultima actualizare: 26.03.2021